من نیستم.......

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

من نیستم.......

Yahoo Status by RoozGozar.com

من نیستم

تو نیستی
 
ما نیستیم
 
هیچ چیز و هیچ کس نیست

 دوست داشتن چیست؟

 تعریف کن

معنی کن

دوست داشتن چیست؟

 دوست داشتن یعنی چی؟

من نیافتم 

توبرایم بازگو کن

 باور ندارم

 دوست داشتن عادت شده

 یک کلمه

یک حرف

برای همه

بهمه می گوییم دوستت دارم

 بدون آنکه معنایش را فهمیده باشیم
 
سطحی از آن میگذریم

تقدس دوست داشتن شکسته شده

 گوشهایم پر شده از حرف

 از کلمه دوست داشتن

 بازیچه دست کودکان شده

مثل بازی الک دولک

من نیافتم

 تو نیافتی

ما نیافتیم

هیچ کس نیافت
دوست داشتن چیست....؟!  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ] [ 9:52 بعد از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]